[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

piatok 15. novembra 2013

Jeseň 2013 / Autumn 2013

Síce už pretieklo veľa vody od vtedy, čo som bol v botanickej záhrade v Bratislave a fotky odtiaľ som už raz sem dával, no na tieto nafotené zrkadlovkou, ktorú som mal skoro rok v kúte, som si našiel viac času a trošku som ich upravil. Vytvoril som nový príspevok a album preto, lebo predsa je len vidieť nejaký rozdiel medzi fotkami exponovanými bežným kompaktom a zrkadlovkou, tiež na tom zohrala malú úlohu, úprava v programe, aj keď len "kozmetickú". Tieto fotky ma fakt potešili po dlhom čase a len utvrdili v tom, že fotenie ma stále baví a na jeseň je to jednoducho paráda.

Na miestach ako je napríklad botanická záhrada, sa dá veľmi pekne vyhrať a pofotiť hocičo, treba si len nájsť čas, vystihnúť pekné počasie a potom už len v kľude cvakať, cvakať a cvakať, no a potom sa doma tešiť pri ich úprave z krásnych fotiek.

PS: dúfam, že fotky sa vám budú páčiť :)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára