[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 10. novembra 2013

Botanická záhrada, Bratislava

Posledný víkend tohto roku, kedy bola otvorená botanická záhrada, bol som tam pozrieť a spravil som zopár fotiek. Chystal som sa sem už dlho. Minulý rok som to nestihol, chcel som ísť na jeseň, kedy to tam je vraj najkrajšie, no tento rok sa mi to podarilo. Vstupné pre dospelých sú 3 Eurá.

Počasie v tento deň nebolo najlepšie, ráno bola hmla a rozplynula sa až okolo obeda. Po obede aj tak bolo slnko pod mrakom, tak na fotenie to nebolo až také ideálne, resp. farby neboli také pekné ale zase nerobili sa tiene, keďže mraky rovnomerne rozptylovali svetlo. Ťažko si naplánovať fotenie v ideálnom počasí a toto už bol posledný možný termín, kedy tam ísť fotiť. Síce ešte som mohol ísť v nedeľu, prípadne cez týždeň, no najviac mi to vyhovovalo práve v sobotu.

Po dlhšom čase som oprášil zrkadlovku a zobral som si aj kompakt, ktorým som fotil hlavne makro a potom v tých skleníkoch, keďže tam je vysoká vlhkosť a zrkadlovkou by som tam teda veľa nenafotil. Kompakt to zvládol v pohode, aj keď viac fotiek som mal preexponovaných, tak som ich musel opraviť v počítači, no veľa sa s tým robiť nedalo.

V botanickej záhrade sa mi páčilo, chcem sa tam ešte vrátiť a pozrieť aj na jar. :)

fotky kompakt
fotky zrkadlovka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára