[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 30. decembra 2012

Horné Orešany, Slepý vrch II.


Pár dní pred koncom roka som sa doma nudil, v TV nič normálne nedávali a vonku bolo krásne slnečné počasie, aj keď pár stupňov pod nulou. Musel som ísť von do prírody a urobiť niečo pre seba. Vybral som sa do Horných Orešian, na Slepý vrch, odkiaľ štartovali "paraglajdisti" a medzi nimi jeden kamarát.

Výstup hore mi trval 40 minút, v kľudnom tempe, aj keď zo začiatku som nemal v pláne vyšliapať si to až hore, nakoniec som tak spravil. Hore som vydržal len pár minút, keďže tam fúkal "severák" a bolo tam o pár stupňov menej ako "dole". Zostup som zvládol asi za polovičný čas, teda okolo 20 minút. Cestou hore aj dole som urobil zopár fotiek, čo nebol môj hlavný zámer, chcel som si len trošku zašportovať a pozrieť sa do prírody, preto som si so sebou zobral len kompaktný fotoaparát a urobil som len máličko fotiek.

Fotky som skoro vôbec neupravoval, len na niektorých mi "padal" horizont, tak som ho vyrovnal, potom som ich len zmenšil a uploadol na rajče.

zopár fotiek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára